حسرت پزشکی

From dream to reality

حسرت پزشکی

From dream to reality

میخام از اینجا شروع کنم. شروعی که پایان حسرتی باشه.
پایان حسرت یه پشت کنکوری که افسوسش بر باد رفتن زلف های پریشان توست
یه پشت کنکوری که سر از گذرگاه کهکشان یاس های رویت به باد داده
کهکشانی که نشانش توئی
و توئی که از شرم لبخندت تمام غصه ها رو به باد میدهم )-:
_________________________________
********************************

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

الهی عجل باران

سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸ ب.ظ
اصن من نمیدونم تو این شهر چه خبره |: 
سه روزه که رنگ از رخسار خورشید ندیدم، هوا همش ابریه ولی غافل از اینکه یک قطره بارون بیاد پایین 
خسته شدم از بس انتطار این سیل رو کشیدم ):   عاخه شما نمیدونید همه ی ارگان های حوادث حالت آماده باش دادن از ترس سیل
تازشم ادارات و مدارس رو هم تعطیل کرده بودن که یه وختی آب نیومده نبرتشون دی: 
همینا بارونو فراری دارن. رو سیا شدیم ( بازم دی: )
خود هواشناسی استان هم تعطیل کرده. قبلم تعطیل بودا ولی ایندفه دیگه کلا جمع کرد رفت آبروش رفت ):
فک کنم یه جای کار میلنگه ک بارون نمیاد.  یعنی الانااا میخوام برم به خدا رو بندازم ببینم رومو میگره و یه بارونی بزنه. منکه مطمئنم حتما رومو میگیره در حد برف صفاااا  ((:
 اگه بارون مشتی اومد خبرشو حتما میدم شما هم شکر کنید این خدای بزرگ من رو (فقط مال خودمه-_-).

  • dr-iman

خدا بارون ببار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">