حسرت پزشکی

From dream to reality

حسرت پزشکی

From dream to reality

میخام از اینجا شروع کنم. شروعی که پایان حسرتی باشه.
پایان حسرت یه پشت کنکوری که افسوسش بر باد رفتن زلف های پریشان توست
یه پشت کنکوری که سر از گذرگاه کهکشان یاس های رویت به باد داده
کهکشانی که نشانش توئی
و توئی که از شرم لبخندت تمام غصه ها رو به باد میدهم )-:
_________________________________
********************************

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بازگشت قهرمان

شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۰ ب.ظ

سلام به همه عزیزانی که از صفحه من دیدن میکنند.

اینجا با بخشی کوجیکی از خاطرات و روزمرگی های یه پشت کنکور خود ساخته آشنا میشید
یه پشت کنکوری که الان هیچی نیست. پشت کنکور هم نه یه پسر جوان، یه دل باخته، یه زندگی باخته، یه زخمی که که همه رو ازدست دادم غافل از اینکه نمیدونستم خدا رو دارم. خدایی که خیلی از ماها که دیر متوجه وجودش میشیم.
غربت خدا رو الان حس میکنم...خدایی که مارو نداشت ولی خودش همیشه طرفمون بود. خدا همه چیز منو گرفت تا دوباره خودشو یکه تو این مسیر به من ببخشه. فقط به شرطی که خودمون بخواییم وجودشو قبول کنیم.
من تو این مسیر خیلی زجه ها زدم خیلی بدی ها که دیدم ولی خودمو زدم به نفهمی، جوری زدم به نفهمی که هیشکی دیگه منو ذره ای باور نمیکنه!!
دقیقا تو بدترین شرایطی که توقعشو ندارم همه بهم پشت میکنن...لابد بعدا وقتی به اوج رسیدم همونا لایق داشتن من نیستن!! |-:
تواین مسیر میخوام اوج بگیرم اینقد اوج بگیرم که برای همه آرزو بشم و برای اونایی که منو از دست دادن حسرت. 

تو این مسیر اوج گرفتنه با من همراه باشید 😉 




نتایج آزمون های آزمایشی به نسبت بدی دارم. سعی میکنم هر دوهفته نتایج رو آپ کنم تا استشهادی بر پیشرفت یه آدمی باشه که از هیچی به همه چی میرسه (-;

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">