حسرت پزشکی

From dream to reality

حسرت پزشکی

From dream to reality

میخام از اینجا شروع کنم. شروعی که پایان حسرتی باشه.
پایان حسرت یه پشت کنکوری که افسوسش بر باد رفتن زلف های پریشان توست
یه پشت کنکوری که سر از گذرگاه کهکشان یاس های رویت به باد داده
کهکشانی که نشانش توئی
و توئی که از شرم لبخندت تمام غصه ها رو به باد میدهم )-:
_________________________________
********************************

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

قید همه ی قافیه ها را زده ام من

دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۱۸ ب.ظ

تو زلزله ای خواستم آوار تو باشم

ارگ بم چشمان غزلبار تو باشم

هر چند سرت گرم به کار است عزیزم

بگذار گره خورده ترین کار تو باشم

داروغه ی شهری و فراموشگر من

منصور شدم تا به سر دار تو باشم

پا روی دلم می زنی و می روی امّا -

من خواسته ام جاده ی هموار تو باشم

هر روز پر از فکر توأم نیستی امّا

ای کاش کمی گوشه ی افکار تو باشم

قید همه ی قافیه ها را زده ام من

می خواهم از امروز فقط "مال" تو باشم...


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">